Νέοι ασθενείς
«Από το πρώτο ραντεβού, ξεκινάμε με Φροντίδα και χτίζουμε Εμπιστοσύνη»
Από την πρώτη στιγμή, σας υποδεχόμαστε σε έναν χώρο ηρεμίας, αισθητικής και ουσιαστικής φροντίδας.
Η εμπειρία σας σχεδιάζεται με προσοχή στη λεπτομέρεια, με στόχο κάθε επίσκεψη να σας προσφέρει άνεση, σιγουριά και υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης.
Για εμάς, η φροντίδα δε σταματά στην ποιότητα των υπηρεσιών, ξεκινά με σεβασμό, συνεχίζεται με συνέπεια και χτίζεται με εμπιστοσύνη.
Η ομάδα πίσω από το χαμόγελο σας
Η ομάδα μας, με εξειδίκευση και αφοσίωση, συνεργάζεται στενά για να σας προσφέρει μια φροντισμένη εμπειρία υψηλού επιπέδου.
Με σεβασμό στην υγεία και την ευεξία σας, φροντίζουμε κάθε λεπτομέρεια ώστε να νιώθετε άνετα και ασφαλείς σε κάθε επίσκεψη.
Πώς μπορώ να κλείσω ραντεβού;
Μπορείτε να επικοινωνήσετε τηλεφωνικά στο 2813 019405 ή να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας. Θα σας καλέσουμε άμεσα για προγραμματισμό του ραντεβού σας.
Μπορώ να κλείσω ραντεβού ηλεκτρονικά;
Μπορείτε να στείλετε αίτημα για ραντεβού μέσω του ιστότοπου doctoranytime.gr και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να το επιβεβαιώσουμε ή να το επαναπρογραμματίσουμε.
Πόσο σύντομα μπορώ να κλείσω ραντεβού;
Συνήθως βρίσκουμε διαθέσιμο ραντεβού εντός λίγων ημερών. Σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης, προσπαθούμε να σας εξυπηρετήσουμε το συντομότερο δυνατόν.
Μπορώ να επιλέξω ποιος ιατρός θα με αναλάβει;
Φυσικά! Μπορείτε να ζητήσετε ραντεβού με συγκεκριμένο ιατρό και εάν δε δηλώσετε προτίμηση θα σας ενημερώσουμε ποιός ιατρός θα σας αναλάβει.
Εάν ξεκινήσω με έναν ιατρό θα πρέπει να γίνουν όλες οι θεραπείες με τον ίδιο;
Εάν ξεκινήσετε μία θεραπεία με έναν ιατρό που απαιτεί για να ολοκληρωθεί περισσότερες από μία επισκέψεις πχ. απονεύρωση, καλό είναι να την ολοκληρώσετε με τον ίδιο. Ωστόσο, για τη συνέχεια, μπορείτε να συνεχίσετε και με άλλον ιατρό του ιατρείου μας αρκεί να μας το ζητήσετε!
Μπορώ να κλείσω ραντεβού για το παιδί μου;
Βεβαίως! Παρέχουμε οδοντιατρική φροντίδα και για παιδιά, συνεργάσιμα και άνω των 6 ετών. Ενημερώστε μας απλώς κατά την επικοινωνία.
Τι γίνεται αν χρειαστεί να ακυρώσω ή να αλλάξω το ραντεβού μου;
Παρακαλούμε ενημερώστε μας τουλάχιστον 24 ώρες πριν, ώστε να εξυπηρετηθεί κάποιος άλλος ασθενής στη θέση σας. Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά πληροφορίες για τη πολιτική μας στο πλαίσιο καλής συνεργασίας που θα βρείτε στην ιστοσελίδα μας.
Μπορώ να πάρω πληροφορίες τηλεφωνικά;
Βεβαίως. Μη διστάσετε να καλέσετε στο 2813 019405 για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση. Εξειδικευμένες πληροφορίες ωστόσο, που αφορούν διαγνώσεις ή εξατομικευμένη κοστολόγηση μπορείτε να λάβετε σε ένα αρχικό ραντεβού εξέτασης.
Πώς μπορώ να πληρώσω τις υπηρεσίες του ιατρείου;
Μπορείτε να εξοφλήσετε με μετρητά, χρεωστική/πιστωτική κάρτα, τραπεζική κατάθεση, IRIS ή μέσω Revolut.
Μπορώ να πληρώσω με άτοκες δόσεις;
Ναι, μπορείτε να πληρώσετε με άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικής κάρτας ο αριθμός των οποίων εξαρτάται από το συνολικό ποσό οφειλής.
Πως συνηθίζετε να πληρώνεστε; Ανά επίσκεψη ή στο τέλος της θεραπείας;
Συνηθίζουμε να πληρωνόμαστε ανά επίσκεψη, εάν για παράδειγμα ολοκληρώσετε μία θεραπεία σε μία συνεδρία η εξόφληση γίνεται στο τέλος της συνεδρίας. Εάν ξεκινήσετε μία θεραπεία που απαιτεί περισσότερες επισκέψεις μπορείτε να αποπληρώνετε σταδιακά το κόστος αυτής ανά επίσκεψη μέχρι την ολοκλήρωσή της.
Πρώτη Επίσκεψη
Για την καλύτερη και γρηγορότερη εξυπηρέτησή σας συμπληρώστε την παρακάτω Φόρμα Ιατρικού Ιστορικού, ειδάλλως μπορείτε να εκτυπώσετε και να φέρετε μαζί σας συμπληρωμένα τα 2 έγγραφα στην πρώτη σας επίσκεψη στο ιατρείο μας.
Φόρμα Ιατρικού Ιστορικού
Πολιτική Ραντεβού & Ακύρωσης
Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άριστη οδοντιατρική φροντίδα σε όλους τους ασθενείς μας.
Για να μπορούμε να τηρούμε αυτή τη δέσμευση και να εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, εφαρμόζουμε μια πολιτική ακύρωσης που βοηθά στην καλύτερη οργάνωση των ραντεβού.
Ακύρωση ή αναβολή ραντεβού
Αν χρειαστεί να ακυρώσετε ή να αναβάλετε το ραντεβού σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας τουλάχιστον μία ημέρα πριν. Έτσι δίνετε τη δυνατότητα σε κάποιον άλλο ασθενή να εξυπηρετηθεί στη θέση σας.
Εάν δεν προσέλθετε και δεν ενημερώσετε εγκαίρως, το ραντεβού θεωρείται χαμένο και ενδέχεται να υπάρξει χρέωση.
Σε αυτή την περίπτωση, για να προγραμματιστούν μελλοντικά ραντεβού, απαιτείται η καταβολή του τέλους μη έγκαιρης ακύρωσης, το οποίο είναι 20€ ανά χαμένη ώρα εργασίας, ανάλογα με τη διάρκεια του ραντεβού που χάθηκε.
Φυσικά, εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή ασθενείας, καθώς σεβόμαστε απόλυτα την ανθρώπινη υπόσταση – αρκεί αυτές οι περιπτώσεις να μην επαναλαμβάνονται συστηματικά.
Ακύρωση από τη δική μας πλευρά
Σε σπάνιες περιπτώσεις που χρειαστεί να ακυρώσουμε κάποιο ραντεβού λόγω σοβαρού λόγου, να είστε σίγουροι πως θα μεριμνήσουμε για την άμεση επανατοποθέτησή σας στο πρόγραμμα, όσο αυτό είναι ανθρωπίνως δυνατό.
Συνέπεια στην ώρα του ραντεβού
Σας παρακαλούμε θερμά να είστε συνεπείς στην ώρα του ραντεβού σας, ώστε να μπορούμε και εμείς να τηρούμε το πρόγραμμά μας και να εξυπηρετούμε όλους τους ασθενείς χωρίς καθυστερήσεις.
Σεβόμαστε απόλυτα τον χρόνο σας και προσπαθούμε πάντα να αποφεύγουμε την αναμονή.
Αν προκύψει κάποιο απρόοπτο περιστατικό, κάτι που ευτυχώς συμβαίνει σπάνια, φροντίζουμε ώστε η αναμονή να παραμένει σε λογικά πλαίσια.
Καθυστέρηση στην άφιξη
Αν χρειαστεί να καθυστερήσετε για σοβαρό λόγο, παρακαλούμε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατόν, ώστε να δούμε αν υπάρχει τρόπος να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα για να σας εξυπηρετήσουμε.
Σε περίπτωση αυτό δεν είναι εφικτό, δυστυχώς το ραντεβού δε θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, καθώς θα δημιουργηθεί καθυστέρηση και για τους επόμενους ασθενείς — κάτι που προσπαθούμε πάντα να αποφεύγουμε.
Αν η καθυστέρηση ξεπεράσει τα 20 λεπτά χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, τότε, ανάλογα με τη διάρκεια του προγραμματισμένου ραντεβού, ενδέχεται:
- να μην ολοκληρωθεί η θεραπεία στο διαθέσιμο χρόνο, ή
- να μην πραγματοποιηθεί καθόλου το ραντεβού, και σε αυτή την περίπτωση να υπάρχει χρέωση του τέλους μη έγκαιρης ακύρωσης.
Your smile is priceless!
Δεχόμαστε:
- Μετρητά
- Visa & Mastercard χρεωστικές και πιστωτικές κάρτες
- Iris
- Revolut
Προσφέρουμε επίσης πρόγραμμα άτοκων δόσεων έως 12 μήνες με πιστωτική κάρτα. Οι διαθέσιμες επιλογές δόσεων και οι όροι χορήγησης εξαρτώνται από το τελικό κόστος της θεραπείας και την έγκριση της τράπεζας/εκδότη κάρτας.
Οδηγίες Αποθεραπείας
Στον ιστότοπο μας, μπορείτε να βρείτε όλες τις χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με την αποθεραπεία κ.α., στην εκάστοτε σελίδα της υπηρεσίας που σας ενδιαφέρει.
Τοποθεσία/Parking
Το ιατρείο μας βρίσκεται στην καρδιά του Ηρακλείου, στην περιοχή Όαση, επί της οδού Ρόλεν 21Β — έναν ήσυχο δρόμο με εύκολη πρόσβαση από κεντρικά σημεία της πόλης.
Για τη στάθμευσή σας, εκτός από το δρόμο, υπάρχουν διαθέσιμες επιλογές σε κοντινή απόσταση, όπως δημοτικό πάρκινγκ καθώς και ιδιωτικοί χώροι, ώστε να φτάσετε εύκολα και χωρίς άγχος στο ραντεβού σας.
Για όσους κινούνται πεζή, η τοποθεσία μας είναι ιδανική – 750 μέτρα από την Πλατεία Κορνάρου, είμαστε προσβάσιμοι με μια σύντομη βόλτα από το κέντρο.
Το Booklet σας
Στο προσωπικό σας booklet υγείας έχετε τη δυνατότητα να διατηρήσετε όλο το οδοντιατρικό σας ιστορικό σε έντυπη μορφή. Με μια συμβολική χρέωση, το ιστορικό σας είναι πάντα στο χέρι σας – οργανωμένο, ασφαλές και κομψά παρουσιασμένο.
Κάθε λεπτομέρεια έχει σχεδιαστεί για να σας προσφέρει άνεση, έλεγχο και μια θετική εμπειρία φροντίδας.





