Πολιτική Ραντεβού & Ακύρωσης

Στόχος μας είναι να προσφέρουμε άριστη οδοντιατρική φροντίδα σε όλους τους ασθενείς μας.

Για να μπορούμε να τηρούμε αυτή τη δέσμευση και να εξυπηρετούμε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους, εφαρμόζουμε μια πολιτική ακύρωσης που βοηθά στην καλύτερη οργάνωση των ραντεβού.

Ακύρωση ή αναβολή ραντεβού

Αν χρειαστεί να ακυρώσετε ή να αναβάλετε το ραντεβού σας, παρακαλούμε ενημερώστε μας τουλάχιστον μία ημέρα πριν. Έτσι δίνετε τη δυνατότητα σε κάποιον άλλο ασθενή να εξυπηρετηθεί στη θέση σας.

Εάν δεν προσέλθετε και δεν ενημερώσετε εγκαίρως, το ραντεβού θεωρείται χαμένο και ενδέχεται να υπάρξει χρέωση.

Σε αυτή την περίπτωση, για να προγραμματιστούν μελλοντικά ραντεβού, απαιτείται η καταβολή του τέλους μη έγκαιρης ακύρωσης, το οποίο είναι 20€ ανά χαμένη ώρα εργασίας, ανάλογα με τη διάρκεια του ραντεβού που χάθηκε.

Φυσικά, εξαιρούνται περιπτώσεις ανωτέρας βίας ή ασθενείας, καθώς σεβόμαστε απόλυτα την ανθρώπινη υπόσταση – αρκεί αυτές οι περιπτώσεις να μην επαναλαμβάνονται συστηματικά.

Ακύρωση από τη δική μας πλευρά

Σε σπάνιες περιπτώσεις που χρειαστεί να ακυρώσουμε κάποιο ραντεβού λόγω σοβαρού λόγου, να είστε σίγουροι πως θα μεριμνήσουμε για την άμεση επανατοποθέτησή σας στο πρόγραμμα, όσο αυτό είναι ανθρωπίνως δυνατό.

Συνέπεια στην ώρα του ραντεβού

Σας παρακαλούμε θερμά να είστε συνεπείς στην ώρα του ραντεβού σας, ώστε να μπορούμε και εμείς να τηρούμε το πρόγραμμά μας και να εξυπηρετούμε όλους τους ασθενείς χωρίς καθυστερήσεις.

Σεβόμαστε απόλυτα τον χρόνο σας και προσπαθούμε πάντα να αποφεύγουμε την αναμονή.

Αν προκύψει κάποιο απρόοπτο περιστατικό, κάτι που ευτυχώς συμβαίνει σπάνια, φροντίζουμε ώστε η αναμονή να παραμένει σε λογικά πλαίσια.

Καθυστέρηση στην άφιξη

Αν χρειαστεί να καθυστερήσετε για σοβαρό λόγο, παρακαλούμε ενημερώστε μας το συντομότερο δυνατόν, ώστε να δούμε αν υπάρχει τρόπος να προσαρμόσουμε το πρόγραμμα για να σας εξυπηρετήσουμε.

Σε περίπτωση αυτό δεν είναι εφικτό, δυστυχώς το ραντεβού δε θα μπορέσει να πραγματοποιηθεί, καθώς θα δημιουργηθεί καθυστέρηση και για τους επόμενους ασθενείς — κάτι που προσπαθούμε πάντα να αποφεύγουμε.

Αν η καθυστέρηση ξεπεράσει τα 20 λεπτά χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση, τότε, ανάλογα με τη διάρκεια του προγραμματισμένου ραντεβού, ενδέχεται:

  • να μην ολοκληρωθεί η θεραπεία στο διαθέσιμο χρόνο, ή
  • να μην πραγματοποιηθεί καθόλου το ραντεβού, και σε αυτή την περίπτωση να υπάρχει χρέωση του τέλους μη έγκαιρης ακύρωσης.
2813 019 405